title

חוגי ספורט

07 יול 2014, על ידי admin ב ימי בריאות

שיעורי יוגה

'שיעור היוגה מתמקד בתרגול ממריץ ומחזק להגברת העירנות ושיפור המיקוד,

ברכות השמש המעירות את מערכות הגוף השונות ומשפרות את זרימת הדם,

תרגול תנוחות עמידה המחבר אותנו לקרקע ומכין אותנו לאתגרי היום,

תרגול כפיפות לאחור ל"פתיחת" בית החזה והלב'.

/אורלי בורשטיין מדריכת יוגה בכירה במקומות עבודה

שיעורי צ'י קונג

'צ'י קונג הוא התעמלות סינית עתיקה המשפרת את זרימת הדם והחמצן, יציבת הגוף ויכולות מנטאליות. תרגול צ'י קונג נעשה ע"י שילוב של תרגולי שליטה בנשימה ובתנועה במקצבים שונים. "צ'י קונג הוא בעל אופי עדין ואוריינטציה עממית, יום יומית הנועד לשפר את איכות החיים במסגרת השגרה הרגילה. מטרתו להשיג יעדים כמו – חיוניות, ריכוז, יציבה, נינוחות, שלווה, גמישות ומודעות גופנית'/ מורן דנין- מדריך צ'י קונג בכיר

 

שיעורי פילאטיס

'רבים מאיתנו סוחבים כאבים ביומיום שלנו שלא לצורך, לעיתים אף שנים ארוכות. תרגול יומיומי פשוט יכול למנוע כאבים שבעתיד עשויים להתפתח לבעיות חמורות יותר (כגון דלקות, שחיקות ופריצות דיסק) ולשפר את איכות העבודה שלנו וזמן האיכות שלנו עם האהובים עלינו ועם עצמינו'/מיכל ברלצקי- מדריכת פילאטיס ותיקה

קבוצת ריצה / הכנה למרוץ

מטרת הקבוצה להגיע ל מ0 ל10 קילומטר תוך 5 חודשים

מפגשים חד שבועיים במהלכם המתאמן לומד טכניקת ריצה +חיזוק שרירי ליבה, שרירי רגליים, חיזוק רצועות כתפיים ובטן.
בנוסף המתאמנים יתנסו במירוץ אחד לפני על מנת להיות מוכנים. כולל תוכנית אימונים אישית לאימייל לכל משתתף.

SONY DSC