שייק ירוק לדרכים

שייק ירוק לארוחת בוקר קלה. מושלם לקחת בצנצנת לדרכים / ליום עבודה במשרד.
היתרון הוא בזמן הכנה מהיר, ובארוחה של פירות וירקות שנכונה לגוף שלנו בבוקר על קיבה ריקה.
הנוזלים שבשייק והסיבים שבעלים הירוקים, יחד עם הפרוקטוז הטבעי שיש בפרי, מסייעים לחילוף חומרים מהיר.
תוספת ה'סופר פודס' מסייעים להמרצה ולעירנות, ותורמים מסגולותיהם הבריאותיות.
נסו זאת יומיים בשבוע ומבטיחה שתתאהבו!

מצרכים:

בננה אחת בשלה (עם נקודות חומות)
אגס
6 תותים בעונה / חצי כוס אוכמניות קפואות/ חצי פפאיה בינונית / מנגו בעונה
חופן עלים ירוקים: 2 עלי חסה ערבית, 2 עלי מנגולד/עלי תרד מ2 גבעולים, 2 עלי קייל, עלים מ3 גבעולי נענע
רבע כוס חלב קוקוס ללא חומרים משמרים
2 תמרים
2 כוסות מים וקרח
תוספת 'מזונות על' (לא חייבים): מנת ספירולינה קפואה/כפית ספירולינה באבקה, כפית זרעי צ'יאה

אופן הכנה:

טוחנים את כל המרכיבים בבלדר עד למרקם חלק.
מכניסים לצנצנת ושותים לאט ובהנאה.