מרק הראמן שלי

summersoup

אני כל כך אוהבת את המרק הזה- ארוחה שלמה בקערה אחת, עשירה בירקות, קלילה ומשביעה. תוספת הנודלס והחלבון בצורת ביצה/טופו, הופכים את המנה לארוחה שלמה. הציר העשיר מעצמות מחזק את המערכת החיסונית. זו ארוחת ערב מושלמת, מהירה להכנה (חובה רק שיהיה ציר מוכן בפריזר) ודלה בקלוריות. (את השאריות אני אוכלת בבוקר)

רכיבים למרק (ל-2 אנשים):

2 כוסות ציר עצמות/ירקות מופשר מהפריזר

3 סוגי ירק שנשארו לנו במקרר, כמו: גזר, דלעת, לפת, קישוא, צנון דייקון, לוביה/שעועית ירוקה, שיטאקי

1/3 חבילת אטריות אורז מלא / סובה ללא גלוטן (אטריות כוסמת)

אופציות להוספה בקערת הגשה: חצי כפית משחת מיסו, בצל ירוק קצוץ ועלים (כמו עלי בק צ'וי/ גרגיר נחלים), נבטים סיניים, שומשום שחור, ביצה חצי רכה חצי קשה, קוביות טופו, כמה טיפות שמן שומשום בכבישה קרה ורוטב סויה איכותי, 2 פרוסות דקות פלפל צ'ילי אדום

אופן הכנה:

  • מביאים לרתיחה את הציר.
  • קוצצים לפרוסות דקות ככל הניתן את הירקות שיש לנו ושופכים למרק המבעבע, ל- 3-5 דקות בישול בלבד, כך שהירקות יהיו כריספיים.
  • במקביל משרים את האטריות כ-4 דקות במים רותחים ומסננים (או לפי הוראות יצרן)
  • בתחתית הקערה מניחים את הממרח מיסו והאטריות. שופכים את המרק עם הירקות ומערבבים טוב.
    מוסיפים בסוף את הבצל הירוק, השומשום השחור והעלים ואופציות נוספות מהתוספות שציינתי. אוכלים בקערה עמוקה עם צ'ופסטיק.

לבריאות!

השאר תגובה