title

מפגשי בישול בריא קבוצתיים

השינוי מתחיל במטבח.

לעובדים רבים שאנחנו פוגשים בחברות חסר את הידע הפרקטי היישומי במטבח, כזה שיאפשר לגוון ולשדרג מנות קיימות, ולהשתלב בשגרת היומיום העמוסה. אנחנו מקיימים בחברות 5 מפגשי בישול קבוצתיים רציפים, בסבסוד חלקי של העובד, לקבוצה של עד 20 עובדים (לסדנא פעילה) או עד 40 עובדים (לסדנא שרובה הדגמות ומספר עמדות פעילות להתנסות).
כמו-כן אנחנו מקיימים את מפגשי הבישול לקהל הפרטי בכל עונה.

תזונה מותאמת אישית.

ידע תיאורטי על אבני היסוד של התזונה הבריאה הוא חשוב ורלוונטי. לצדו, יש חשיבות להעמיק בכך ולבחון מהי התזונה המתאימה לי, כזו שתתמוך באורח החיים שלי ותיתן לי אנרגיה, חיוניות, משקל ובריאות אופטימלי. לשם בחינה ותשומת לב אישית התכנית גם כוללת מפגש אבחון ומתן המלצות אישיות. נושאי המפגשים:

מפגש 1- מה במזווה הבריא

במפגש הראשון נעשה סדר במזווה הביתי שלנו ונענה על שאלות חשובות כמו: מה חשוב שתמיד יהיה במזווה, מאילו מוצרים כדאי להיפרד ואילו מוצרים כדאי להוסיף ובקיצור איך עושים קניות בצורה חכמה, בריאה וחסכונית. נחשוף את סודות המזווה שלנו ונלמד כיצד לצייד את הבית בממרחים, מטבלים, וירקות עונתיים שמהם ניתן להפיק ארוחה מאוזנת ועשירה, במהירות ובזמינות. מהמוצרים שאותם נכיר נלמד גם להכין כמה מתכונים כגון: ממרחים, סנדוויצ'ים בריאים, מונבטים כתוספת לכל ארוחה, ועוד.

מפגש 2- עליים ירוקים

נלמד על סגולותיהם של עליים ירוקים, ואיך להעשיר את התפריט היומי בעליים מזינים. נכין: עלי קולארד ממולאים בירקות שורש, סלט עונתי עשיר, מוקפץ ירוקים, שייק ירוק ועוד

מפגש 3- דגנים מלאים, שורשים וקטניות

הדגנים והשורשים מספקים לנו אנרגיה זמינה. הקטניות עשירות בחלבון, מחזקות ומרזות. במפגש זה נלמד איך להכין אותם, ומה ניתן להפיק מהם. נכין: תבשילי אורז פרא עם חומוסים, טאבולה פריקה, קדירת אזוקי, גריסים וירקות שורש, סלטי מאש ועדשים מונבטים ועוד

מפגש 4- תזונה ללא גלוטן

נעשה היכרות עם קמחים נהדרים לאפייה בייתית, ומגוון רולים ואטריות דלות בקלוריות. נדבר על שדרוג הלחם וגיוון ארוחות הערב הביתיות. נכין: ספרינג רולס מדפי אורז עם טופו וגזר, מוקפץ אטריות שעועית, פלאפל עדשים ושקדים מקמח אורז וטפיוקה ועוד.

מפגש 5- מתוקים בריאים

מתוק יכול להיות גם בריא, ללא רגשות אשם. מובטחת הנאה צרופה. נכין: עוגת קרם קשיו לימוני ופירות העונה, קרם טפיוקה וחלב קוקוס, גלידת אננס קוקוס, מאפינס בננה גזר, בראוניז ועוד

  • יש אפשרות לשנות את נושאי המפגשים והתכנים בהתאם לצורך שעולה מהקבוצה כמו: להוסיף מפגש בנושא אוכל בריא שילדים אוהבים,
    לשנות את מפגשים 2-4 לגיוון ארוחות בוקר-צהרים-ערב וכד
    '.

מנחי המפגשים: גיל הררי- שף לבישול טבעי ועדי סוקול-קצירי, יועצת ומאמנת תזונה ובריאות

להתרשמות מעדויות מעובדים

לפרטים נוספים, צרו עימנו קשר